Ez a játék egy farmer játék, ahol állatokat kell venni, illetve az állatokból termékeket előállítani. A játék elején csak kacsákat tudunk vásárolni, mert arra van pénzünk. Locsolgatnunk kell a füvet, ők legelésznek, és időnként pottyantanak egy tojglit nekünk. Van egy először igencsak kicsi, és rozoga raktárunk. Össze kell szednünk a tojást, és időnként a kocsival elvinni a piacra. Hogy ne legyen olyan uncsi az élet, egy rakás medve garázdálkodik a kis farmunkon, akiket ketrecbe kell csukni, és ha van elég helyünk a raktárban, akkor ládákban a macikat is eladhatjuk, ami azért jó, mert sokkal többet érnek, mint a tojás. Viszont ha nem tudunk időben elég helyet csinálni, a mackók kitörnek a ketrecből, és elszaladnak. Ez akkor elkerülhetetlen, ha mondjuk hárman jönnek egyszerre, és még akkor sem férnek el ennyien a raktárban, ha az teljesen üres. Egy ideig benn maradnak a ketrecben, én megpróbálhatunk addig helyet csinálni nekik.


   Miután kerestünk egy kis pénzt, építkezhetünk. A tojásból sütit készíthetünk, a birkák szőréből fonal lesz, amiből később ruhát gyárthatunk majd. A tehén tejet termel, amiből sajtot készíthetünk. Mivel idővel már túl nehéz mindent összeszedni, ezért vehetünk macskát, aki rohangál, és felszedegeti nekünk a dolgokat, persze csak addig, amíg a raktárunkban van hely. Emellett egy kutyát is vásárolhatunk, aki a medve támadásoknál segít megvédeni az állományunkat. Ahogy fejlesszük az épületeinket, egyre gyorsabban termelhetjük az árut, és a kocsink is gyorsabban járja meg a piachoz vezető utat, ha folyamatosan költünk rá.


   A játékban pályák vannak, ahol mindig újra kell kezdeni a játékot, de ez nem válik monotonná, ugyanis minden pályán van egy feladat, amit végre kell hajtani. Ilyen lehet például egy bizonyos mennyiségű áru legyártása.


   A mókás, szórakoztató játékot néhány óra alatt végig lehet vinni, de addig kellemes szórakozást nyújt. Akit érdekel, itt megtalálja: http://www.reflexive.com/FarmFrenzy.html?related=1

Címkék: játékok

A bejegyzés trackback címe:

https://audry.blog.hu/api/trackback/id/tr41520742

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

baloghgabi6 2008.10.17. 19:19:22

király a játék

Edina 2008.11.27. 15:18:07

Sziasztok!25 éves lány vagyok!ez a farm frenzy ha szégyen ha ne, nagyon bejött!:)Viszont le tölteni nem engedi,valahol lehet vele csak úgy letöltés nélkül játszani?Segítsetek légyszi kösszi

Bijou 2008.11.27. 16:41:01

Szia!

Letöltés nélkül nem lehet vele játszani. Viszont ezen a linken le tudod tölteni a teljes verziót www.speckly.com/s?q=farm+frenzy+2&f=exact

Edina 2008.11.29. 12:07:31

Bijou-Köszönöm majd próbálkozok:)

Bijou 2008.12.03. 03:59:47

Nincs mit, sok sikert:).

Sue 2008.12.07. 17:47:48

sziasztok!

megneztem azt az oldalt de ott is millio egyet add ki melyiket toltsem le mert nem szeretnek probalkozni es fel majd le toltogetni az osszeset
kerlek segitsetek(uj vok a szamitogep vilagaban)

Bijou 2008.12.08. 14:18:59

Ezek torrentek, de ha nem értesz hozzá, akkor felejtsd el. Adok egy másik linket, ez közvetlen a játék. Regisztrálni kell az oldalon, akkor tudod megnézni a linket. Ezt másold be egy új lapra, és töltsd be az oldalt. Ekkor a rapid honlapján találod magad. Itt látni fogsz két számlálót, és fölöttük kékkel írva a file linkjét. Na az egyik számláló alatt azt látod, hogy free, azt nyomd meg. Ekkor visszaszámol, ezt meg kell várni, majd megjelenik a download gomb. Akkor katt, és már jön is a játék. Ezután egy zip filet kapsz. Kicsomagolásához winrar kell. Ha nincs, akkor azt le kell töltened. Ha megvan a winrar program, akkor a kapott zipre jobb gomb, kicsomagolás parancs. Ekkor jelszót kér, ezt írd be: xegox. Valószínű, hogy crackelni kell, ez esetben találsz vagy egy crack könyvtárat, esetleg csak az setup file mellett egy exé-t. Feltelepítés után ezt az exet be kell bemásolnod abba a könyvtárba, ahová a játékot telepítetted. Ha jól csináltad, akkor megkérdezi, hogy felül írja e a filet. Leokézod, és kész, időkorlát nélkül játszhatsz.

Remélem minden érthető. Ha nem, írd meg mi nem megy, és segítek.

Végül a link: www.mp3portal.hu/viewtopic.php?f=30&t=28648&p=371659&hilit=Farm+Frenzy+2#p371659

Megéri végigcsinálni, aranyos kis játék. Elég soká el lehet lenni vele... :).

gilloth 2009.04.30. 17:46:10

Én csak a demóval játszottam, de nagyon bejött.
Edina: Én már 35 vagyok... ;)
Tök jó lenne meg is venni, ha vhol reális áron lehet(ne) kapni ( de nem dollárért). Én nem vagyok a leöltések barátja, mert hívő vagyok, de nem ítélkezem más felett :)

Audry 2009.04.30. 17:50:06

@gilloth: Én sem vagyok a letöltések híve, de nem tudom nálunk kapni-e, ráadásul láttam anno valamelyik oldalon ezeket a játékokat, és 7000 forint fölött adták őket, ami azért felháborító, mert egyszer végigviszed, és utána annyi. 7000 forintért már olyan játékot veszek, amivel korlátlan ideig játszhatom, és még akkor is változatos :P

gilloth 2009.05.01. 11:04:58

Audry:Azért mondtam, h reális áron ;)
Akkor inkább lemondok róla, bármien jó.
A dolláros még jobban megérné, mert ha jól számoltam, kb 1500 Ft lenne. HA jól számoltam. :)
Letöltés alatt azt értem, h nem demót letölteni, hanem, amikor pénzbe kerülne a teljes változat... érted:)) és ahogy mondtam, mások felett nem ítélkezem, mert nem gondolom, h jogom volna hozzá :)

Audry 2009.05.04. 07:40:35

@gilloth: Hát mindenki maga dönti el, hogy mit vesz meg, vagy tölt le :P Ezek a kis játékok nem érnek annyit, mert tényleg túl hamar vége lesz mindnek, aztán már még egyszer nem biztos, hogy valaha előveszi az ember. :P Annak idején én is demókat szedtem, de ezekből a demó alatt alig lát valamit az ember. Mert ugye minél tovább haladunk a játékban, annál több dolgot lehet csinálni benne :PPP De mondjuk ezek pont azért jók, mert rövidek. Én általában hamar megunok minden játékot. Kevés olyan van, ami hosszú ideig leköt :P

Szandrababa18 2010.08.14. 15:22:26

sziasztok h lehet ezt a játékot letölteni?
süti beállítások módosítása