Sims 2

 2008.03.12. 00:00

   Amikor először találkoztam a Sims játékkal, meglepett, hogy eddig még nem nem futottam össze hasonlóval sem. Hamar megszerettem, de főleg akkor néztem nagyot, amikor a kettő is a gépemre került. Persze addigra már nagyon vártam a játékot, de tény, hogy egyenesen padlót fogtam a grafika láttán.
   Talán az fogott meg a legjobban a Simsben, hogy tele van poénokkal. Elég régóta játszom már vele, de még mindig érnek meglepetések. Az összes nagy kiegészítő megvan, bár volt, amelyik kevésbé tetszett, de lényegében együtt nagyon is szórakoztatóak. Mégis van néhány dolog, ami nem tetszik. Az egyik az, hogy elég ronda simeket ad alapból, és talán én vagyok ügyetlen, de letöltött cucc nélkül nem nagyon sikerült tetszetős simeket alkotnom.



   Eleinte nem volt netem, emiatt kénytelen voltam az alap holmikra hagyatkozni, amik lássuk be nem túl szépek. A ruhák nagyrésze túl konzervatív, egy fiatalos játéktól én nem pont ilyeneket várnék el. A bútorok között is bőven akad olyan, amit legszívesebben törölnék, ha engedné a játék. Csak a helyet foglalják, mert sosem fogom berakni őket a házaimba.






























   Talán ez az oka annak, hogy amint netem lett, rávetettem magam a letölthető cuccokra. A hálón annyi Simses oldal van, hogy mindenki megtalálhatja a neki tetsző tartalmakat. Ezzel magam is így voltam. Kár, hogy a mostani gépem már nem bírja a sok letöltött tartalmat, ezért is várom már, hogy meglegyen az új PC-m, mert akkor talán végre tényleg kiélvezhetem a Sims adta összes lehetőséget.
Íme pár oldal, amik nekem nagyon bejöttek:

www.simguys.net

www.raonsims.com

www.helgasims.com

noukiesims2.net

www.simsecrets.biz

www.simchic.com

mangosims2.free.fr

www.holysimoly.com

www.simplystyling.de

www.parsimonious.org

www.thesimsresource.com

www.lianasims2.com

louis.new21.net

www.peggyzone.com

www.modthesims2.com

www.aroundthesims2.com



   Hirtelen ennyi, de ennél ezerszer több jó Simses oldal van, persze akad olyan is, ami inkább ne lenne... Igaz, hogy nem kritizálok senkit, egy weboldal folyamatos frissítése nyilván kemény munka, főleg ha például egy Simses oldalról beszélünk, ahol letölthető dolgok is vannak. Ezeket el kell készíteni, ami lássuk be nehéz feladat. Nem tudom, hogy ki próbálkozott vele, én a magam részéről igen, de inkább feladtam, mert túlontúl időigényes egy saját tartalom elkészítése, és ennél egyszerűbb megoldás a letöltés. Szóval csak hajrá :)!

Címkék: sims

A bejegyzés trackback címe:

https://audry.blog.hu/api/trackback/id/tr12373271

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása